littleaboutlife

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2016

Måndag

Av littleaboutlife - 31 oktober 2016 16:52

Usch!

Att man kan få prestationsångest av att gå hemma visste jag inte -.-


Jag hade typ 100 saker att göra idag, jag utförde 2 av dom :( Åkte till stallet, red, mocka, fixade mat åt ponnyn och lunchade övriga hästar. Kommer hem och äter sen lunch och tar mig ett långt skönt bad å en dusch sen diskade jag.

Allt det andra får liksom skjutas upp till imorgon då jag hoppas att klara av dom uppgifter jag ger mig själv.


Varför jag får ångest kan man ju undra när jag har hela veckan på mig att göra dessa saker, men jag känner mig faktiskt kass när A har jobbat hela jäkla dagen och här går jag och rullar tummarna och det ser ut som fan här hemma.


Jag är vuxen och borde veta hur man prioriterar..


Dock är stallet en bra prio just nu då ägaren behöver extra hjälp och det gör mig inget att jag ska dit, det va en av uppgifterna jag givit mig idag. 

Att ta ett långt bad va kanske inte med på min lista av saker jag skulle göra :P


Däremot va typ tvätta en grej jag skulle gjort.. Dammsuga va en annan.. Dammtorka en tredje osv..


Jaja, det är väl inget att göra något åt nu. Kan ju städa fast A är hemma men det känns bara som om jag borde klara av att ta hand om vårat hem på samma tid som han jobbar. 

Sen är det skönare att kunna lyssna på musik och göra lite i sin egen takt när man är ensam ;)


Man är inte alltid på topp. Idag va en sämre dag för mig men morgondagen kan bara bli bättre :D


#spotify

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av littleaboutlife - 12 december 2016 07:41

God morgon :)   Igår skulle jag ju bara med J till mamma för att hon skulle köpa aloe vera.  Kan säga att chocken som uppstod när mina vänner står i vardagsrummet blev total, en baby shower.   Jag va helt 100 på att de inte skulle hinnas me...

Av littleaboutlife - 11 november 2016 09:33

Sorry för ett långt uppehåll men det händer inte så mycket just nu.   Jag vankar i väntan på Januari och vi förbereder lite smått hela tiden :) Skötbord på plats med lite tillbehör även så som blöjor, olja, shampoo, tvättlappar mm. I helgen s...

Av littleaboutlife - 25 oktober 2016 17:14

Vill bara tipsa er som är gravida eller planerar att bli om Liberos hemsida. Sjukt mycket bra info och så kan man skrapa ihop poäng och köpa saker på dera sida med dom poängen :)   Idag har jag bakat, tvättat och stämt möte med trygg-hansa iom at...

Av littleaboutlife - 20 oktober 2016 14:37

I Tisdags var jag ocj shoppade lite åt pyret. Saker som jag insåg att h*n kommer behöva då h*n kommer ut i januari :)       Ett ljust set från newbie strl 56     En marinblå tröja från newbie strl 56      En ljus kofta från new...

Av littleaboutlife - 17 oktober 2016 08:36


Nu har helgen passerat och det blev en ganska lyckad sådan :)   Fredagen blev det pizza och Idol, Lördagen blev det stallet sedan åkte vi till Ikea och köpte ett nytt skötbord, som både jag och A blev väldigt nöjda med, ska köpa till lite "korgar...

Presentation

Omföderska efter en traumatisk första förlossning med följder ingen visste vi skulle hamna i.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards