littleaboutlife

Direktlänk till inlägg 12 december 2016

Måndag

Av littleaboutlife - 12 december 2016 07:41

God morgon :)


Igår skulle jag ju bara med J till mamma för att hon skulle köpa aloe vera. 

Kan säga att chocken som uppstod när mina vänner står i vardagsrummet blev total, en baby shower.


Jag va helt 100 på att de inte skulle hinnas med nu med flytt av mormor, jul och nyår.

Hade helt släppt tanken på att någon skulle vilja överraska mig på de sättet.


Fick mycket bra å ha saker och även en gravidfotografering. Helt nöjd med bilderna från Ina men nu är magen större och tanken är att få med A på dessa bilder också ;)


Nu i graviditeten har ju oron släppt om förtidig bebis. Har ju fortfarande någon liten demon om förlossningen som spökar när jag vill sova men inte alls på samma sätt som förut. 


Bebis rör sig som vanligt, ja, lite större rörelser men som de ska vara :) 


Den 19onde nalkas bmm igen och sedan familjerätten. Ja vi ska till familjerätten och skriva A som pappa. Eftersom vi inte är gifta så måste vi dit och skriva på papper. 



39 dagar kvar... försöker smälta att det är 39 dagar kvar.

5 veckor lite drygt om den stannar så länge. Allt från 2 veckor till 7 veckor kvar... Helt sjukt.


Har tyckt graviditeten har kännts som en evighet men nu rinner tiden iväg och jag hoppas att bebis känner sig bekväm där inne till Januari. 

Jag vill verkligen börja det nya året på det bästa tänkbara sätt. 



Inte långt kvar till julafton och jag är så taggad :D 

Allt klart här hemma med klappar och julstämning. 


Har känt mig lite lätt omotiverad till att blogga på senaste, jag bloggar för att jag vill släppa på tankarna och jag vill inte skriva om sådant som blir fel om det kommer ut på fel sätt. Så ni vet.. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av littleaboutlife - 11 november 2016 09:33

Sorry för ett långt uppehåll men det händer inte så mycket just nu.   Jag vankar i väntan på Januari och vi förbereder lite smått hela tiden :) Skötbord på plats med lite tillbehör även så som blöjor, olja, shampoo, tvättlappar mm. I helgen s...

Av littleaboutlife - 31 oktober 2016 16:52

Usch! Att man kan få prestationsångest av att gå hemma visste jag inte -.-   Jag hade typ 100 saker att göra idag, jag utförde 2 av dom :( Åkte till stallet, red, mocka, fixade mat åt ponnyn och lunchade övriga hästar. Kommer hem och äter sen l...

Av littleaboutlife - 25 oktober 2016 17:14

Vill bara tipsa er som är gravida eller planerar att bli om Liberos hemsida. Sjukt mycket bra info och så kan man skrapa ihop poäng och köpa saker på dera sida med dom poängen :)   Idag har jag bakat, tvättat och stämt möte med trygg-hansa iom at...

Av littleaboutlife - 20 oktober 2016 14:37

I Tisdags var jag ocj shoppade lite åt pyret. Saker som jag insåg att h*n kommer behöva då h*n kommer ut i januari :)       Ett ljust set från newbie strl 56     En marinblå tröja från newbie strl 56      En ljus kofta från new...

Av littleaboutlife - 17 oktober 2016 08:36


Nu har helgen passerat och det blev en ganska lyckad sådan :)   Fredagen blev det pizza och Idol, Lördagen blev det stallet sedan åkte vi till Ikea och köpte ett nytt skötbord, som både jag och A blev väldigt nöjda med, ska köpa till lite "korgar...

Presentation

Omföderska efter en traumatisk första förlossning med följder ingen visste vi skulle hamna i.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards