littleaboutlife

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2016

Tisdag

Av littleaboutlife - 11 oktober 2016 17:20

Herrej*klar !! 208 visningar på en dag, är ni sjuka människor?? xD 

Jätteroligt att så många hittade hit så snabbt och att få sån fin feedback.


Jag trodde aldrig att det skulle gå så fort att få läsare igen. Trodde inte mitt liv var så intressant helt enkelt :P


Kan ju inte roa er med att det hänt något speciellt idag heller.


Varit och hälsat på 2 kompisar idag, den ena hemma hos henne och min fruga (helt enkelt min bästa kompis) på jobbet :) Snackade lite skit som man gör och sedan åkt hem och kollat på film.


Tittade på "Den gode dinosaurien" och den va bättre än jag trodde men man märker att man är gravid när man bölar åt en barnfilm xD


Ja, sen har jag suttit och sjungit för magen. Får väl se om pyret också blir helt tondöv efter detta, finns en risk.


Nu ikväll blir det väl bara att njuta av lite mat och kolla på Hollywood-fruarna. Kan ju inte missa fru-lunchen där allt alltid blir kaos och kommer även bli ikväll, can't wait !!



Hoppas på att kunna bjuda på lite mer roligheter imorgon då det nalkas stall och träff för omföderskor :)


Kram

 
 
Micke Seise

Micke Seise

11 oktober 2016 17:49

Läser mer än gärna dina bloggar, själv försöker jag blogga men oftast för min egen del verkar det som :) Hälsa gubben din från oss här. *KRAM*

http://www.mickesei.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av littleaboutlife - 12 december 2016 07:41

God morgon :)   Igår skulle jag ju bara med J till mamma för att hon skulle köpa aloe vera.  Kan säga att chocken som uppstod när mina vänner står i vardagsrummet blev total, en baby shower.   Jag va helt 100 på att de inte skulle hinnas me...

Av littleaboutlife - 11 november 2016 09:33

Sorry för ett långt uppehåll men det händer inte så mycket just nu.   Jag vankar i väntan på Januari och vi förbereder lite smått hela tiden :) Skötbord på plats med lite tillbehör även så som blöjor, olja, shampoo, tvättlappar mm. I helgen s...

Av littleaboutlife - 31 oktober 2016 16:52

Usch! Att man kan få prestationsångest av att gå hemma visste jag inte -.-   Jag hade typ 100 saker att göra idag, jag utförde 2 av dom :( Åkte till stallet, red, mocka, fixade mat åt ponnyn och lunchade övriga hästar. Kommer hem och äter sen l...

Av littleaboutlife - 25 oktober 2016 17:14

Vill bara tipsa er som är gravida eller planerar att bli om Liberos hemsida. Sjukt mycket bra info och så kan man skrapa ihop poäng och köpa saker på dera sida med dom poängen :)   Idag har jag bakat, tvättat och stämt möte med trygg-hansa iom at...

Av littleaboutlife - 20 oktober 2016 14:37

I Tisdags var jag ocj shoppade lite åt pyret. Saker som jag insåg att h*n kommer behöva då h*n kommer ut i januari :)       Ett ljust set från newbie strl 56     En marinblå tröja från newbie strl 56      En ljus kofta från new...

Presentation

Omföderska efter en traumatisk första förlossning med följder ingen visste vi skulle hamna i.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards