littleaboutlife

Alla inlägg den 25 oktober 2016

Av littleaboutlife - 25 oktober 2016 17:14

Vill bara tipsa er som är gravida eller planerar att bli om Liberos hemsida. Sjukt mycket bra info och så kan man skrapa ihop poäng och köpa saker på dera sida med dom poängen :)


Idag har jag bakat, tvättat och stämt möte med trygg-hansa iom att vi har gravidförsäkring där och även sagt upp ett id-kapningsskydd då vi fått ett nytt, känns dmt att ha 2 :P


I graviditeten nu är jag sjukt trött, skulle kunna sova hela dagen :P 

Bebis har bytt sin dygnsrytm vilket gör att jag sover som en orolig sate på nätterna och på dagarna är jag totalt körd. Kul att man ska upp tidigt till pållarna imorrn och jobba på fredag xD

Sjukt ont i ryggen har man också, man får gnälla lite även om jag är otroligt glad över pyret ändå :)


Ja, about jobba på fredag så ja, ni läste rätt. Varit hemma i nästan 6 veckor och gjort typ inget till att dom ringer in mig om att jobba, de ska faktiskt bli lite kul att få göra något vettigt :) Även om jag inte fått tag på min handläggare på FK ännu.



Nej, nu kommer min fästman hem när som och då ska vi laga mat sen ska jag tvinga honom att hämta upp tvätten från källaren ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omföderska efter en traumatisk första förlossning med följder ingen visste vi skulle hamna i.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards